2023. április 23., vasárnap

Csirkecombok tésztaszószban

 



Minden évben készítek tésztaszószt, és nagy örömömre találtam egy fél literes üveggel a befőttek mögött elbújva. Vagy ez a recept vagy ez. Már nem emlékszem, hogy tavaly melyiket követtem, de fűszerkeverék recept is van itt. Mostanában többször készítettem tésztát, nem volt kedvem hozzá, ezért gondoltam egyet, és "bepácoltam" vele néhány csirkecombot. Köretnek azért tészta került hozzá, amint látható is. Ha pedig valaki csak tésztához szeretné felhasználni, akkor itt van egy új módszer.

Hozzávalók:
3 csirkecomb
fél liter tésztaszósz


Elkészítés: A combokat enyhén besózzuk, egy olajozott tepsibe vagy kerámia tálba tesszük, és ráöntjük a tésztaszószt. 250 fokra előmelegített sütőbe tesszük fólia nélkül, majd amikor kezd sülni, mérsékeljük a hőfokot 200-ra. Legalább fél óra kell neki. Ha valaki nem az én "lusta asszony"módszerem szerinti szószt használ, hanem jó sűrűt, akkor fólia alatt kezdje a sütést, és csak a vége felé vegye le. 


A tavaly eltett koktélparadicsom. Recept itt.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehetett ezzel a fűszeres páccal guszta! Gyakran teszek el én is tésztaszószt szeretem de már elfogyott.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finomak lehettek ezek a guszta csirkecombok! Megnéztek a szósz receptjeidet is, finom pikáns ízűek lehetnek a sokféle fűszertől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Katalin! Sok fűszer, valóban, de jól harmonizálnak.

      Törlés
  3. Kedves Éva! Nézz körül azért, hátha úgy jársz, mint én, és találsz egy üveggel. :)

    VálaszTörlés