2023. július 20., csütörtök

Őszibarackos csirkemell

 



Szeretjük a gyümölcsös husikat. Ez az őszibarackos Évi kedvence. Van is már kétféle a blogon itt és itt. Nincs nagy különbség köztük, hozom azért. Egy kis ötlet, ha valaki azon gondolkodik, hogy mit főzzön holnap. Ha kimarad a befőzésből néhány barack, és nem fogy el, felhasználhatjuk ehhez a sülthöz. 
Persze lehet erre azt mondani, hogy a MARADÉK  barack az valamilyen ismeretlen növényfaj. 😊
Hozzávalók:
1 csirkemell
néhány őszibarack
só, bors
szerecsendió
reszelt sajt
olaj
Elkészítés:
 A csirkemellet kicsontozzuk, a húst szeletekre vágjuk. Sózzuk, borsozzuk, megszórhatjuk őrölt szerecsendióval is. Fél óráig állni hagyjuk, majd serpenyőben egy kis olajon mindkét oldalát kisütjük. A barackokat meghámozzuk, szeltekre vágjuk, és a húsra halmozzuk.

Megszórjuk a sajttal,

és forró sütőben rápirítjuk. Amíg a sajt megpirul az őszibarack is átpárolódik egy kicsit. Itt bulgurral tálaltam, kellett volna hozzá egy kis sajtszósz, nagyon száraz volt, majd legközelebb.

.......
Tetszik ez a néhány sor. Jusson eszünkbe, ha panaszra nyílik a szánk: 
" Istent abban kell megtalálni és szeretni, amit éppen mára nyújt nekünk."( Dietrich Bonhoeffer)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehetett guszta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, finom volt. Talán legközelebb pirosabbra sütöm.

      Törlés
  2. Finom lehetett, én is szoktam néha hasonlót sütni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam nálad kacsacombot almával. Az is finom lehet.

      Törlés
    2. Almát valóban sokszor használok húsok mellé, szeretjük, de most erre gondoltam 😊:
      http://katalin-konyha.blogspot.com/2013/01/oszibarackos-csirkemell.html

      Törlés
  3. Nagyon guszta!! Csirkemellet még nem sütöttem őszibarackkal.... köszi az ötletet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még ilyet! Örülök, hogy adtam egy ötletet.

      Törlés