2021. november 9., kedd

Szendvicstorta

 

Tulajdonképpen ehhez nem is kell recept, mert rengeteg változata lehetséges. Én most egy sós kalácsot  sütöttem hozzá, de kenyérből is jó (katt a kék szövegre a receptért). Formára és háromfelé vágtam. Sós krémtúrót készítettem hozzá. Azzal burkoltam, és a párizsis réteget is azzal kentem meg. A másikat vajaztam, és reszelt sajtot szórtam rá. Reggelire, vacsorára kitűnő. A finnek gyakran készítik. Hagyományos vendégváró étel náluk.

Sós krémtúró hozzávalói:
25 dkg túró
2 kanál tejföl
só, bors ízlés szerint




Elkészítés:
A hozzávalókat botmixerrel pépesítjük. Utána tehetünk bele kaprot, vágott petrezselymet, bazsalikomot, sonkát és bármit, amit el tudunk képzelni a szendvicshez.

..........




4 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, első ránézésre olyan mint egy igazi torta 😊. Szépen feldíszítetted a tetejét! Finom lehetett, hisz sok finomsággal készült. Megnéztem a kalácsodat is, tényleg inkább kalács, mint kenyér, nagyon jó recept az is.

    VálaszTörlés
  2. Igazán gyönyörűségesen ínycsiklandó lett! Profi. 😀

    VálaszTörlés