2021. november 28., vasárnap

Riport velem

 


 Kedves Olvasóim!

Örömmel adok hírt arról, hogy a Katolikus Rádióban lehetőséget kaptam arra, hogy egy fél órában bemutatkozzam, és ismertessem a blogot. Hirtelen jött a felkérés, alig tudtam átgondolni, hogy vállalom-e, de eszembe jutott a bibliai igerész, amit nemrég olvastunk arról, hogy ragadjunk meg minden lehetőséget, "alkalmas és alkalmatlan időket", hogy az igét hirdethessük. Kérdeztek a gyerekkoromról, édesanyám főztjéről (ez a műsor címe is), a hitre jutásunkról, étkezési, főzési szokásokról. Nagyon izgultam, nem igazán éreztem jónak, de a riporter-szerkesztő, aki egyébként református, olyan jól megvágta, hogy teljesen megnyugodtam. 

Szeretettel ajánlom. Itt hallgatható meg:

https://www.katolikusradio.hu/musoraink/adas/1/568705 Édesanyám főztje, archívum...hallgassa meg, és bejön az adás. Néhány mondat után kezdődik.

Áldott adventi készülődést kívánok!

1. Adventi hírnök, friss fenyőág.
Lobog az első gyertyaláng!
Karácsonyt várva lázban a föld,
Isteni gyermeket köszönt.
Ujjong a szívünk, dalra gyúl,
Nincs már messze az Úr!

2 megjegyzés:

  1. Gratulálunk kedves Ani! Nagyon jó, érdekes riport volt, jó volt végighallgatni. Nagyon ügyesen összeszedted a gondolataidat, és gördülékenyen végigmondtad. Először egyedül hallgattam, aztán a férjemmel még egyszer.

    VálaszTörlés
  2. Ó, de aranyos vagy! Örülök, hogy meghallgattátok.

    VálaszTörlés