2023. február 15., szerda

Valentin-napra szeretettel

 


Nagyon jó kezdeményezésnek tartom a Valentin-napi ünneplést. Szerte az országban előadásokat, bizonyságtételeket, tanúságtételeket lehet hallani a házasság, a családi kapcsolatok fontosságáról. Az ajándékboltok is örülnek, hiszen a férfiak ilyenkor virágot vesznek szívük hölgyének. Sőt! Sok hölgy is hasonlóan kedveskedik párjának. Én is meg szoktam emlékezni erről a napról. Bár a szív alakú torta idén is elmaradt, azért a férjem ennek a krumpli köretecskének is örült. A halat nagyjából így készítettem, de tálaltam már máskor is zöldséggel. 
A krumplit meghámoztam, szeletekre vágtam, szív alakú formával kiszúrtam, leöntöttem forró vízzel, és néhány percig hagytam is benne, majd megpirítottam egy kis olajon.
A Csendes Percek áhítatából idézek. A teljes szövegért katt a kék szövegre: 
"...Ez a szeretet, és nem az, hogy mi szeretjük Istent, hanem az, hogy ő szeretett minket, és elküldte a Fiát engesztelő áldozatul bűneinkért." (1Jn 4,10)

Meríthetünk Isten szeretetéből, és hagyhatjuk, hogy túláradjon rajtunk és általunk. Isten szeretete elvezethet minket meglepő helyekre és körülmények közé is, de ő már előttünk ott lesz. Mivel Isten példát ad számunkra az önfeláldozó szeretetre, mi is hozhatunk némi áldozatot. Azért szeretünk, mert Isten előbb szeretett minket.

Imádság: Drága Istenünk, taníts minket úgy szeretni, ahogyan te szeretsz, feláldozva saját vágyainkat mások javára. Ámen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése