2020. december 7., hétfő

Krumplifőzelék

 

Még az első heti étrendnél ígértem ezt a főzeléket, amit nagyon ritkán készítek, pedig szeretem. Nem is bonyolult, bár ezeket az egyszerű ételeket is el lehet rontani, mert rutinból készítjük. Aztán túlfő a krumpli, sok lesz a rántás, nincs itthon tejföl stb. Kis odafigyeléssel azonban jól fognak sikerülni. van, aki esetet is tesz bele, én nem szoktam.

Hozzávalók:
4 krumpli
4 babérlevél
4-5 szemes bors, só
paprikás rántás
tejföl

Elkészítés:

A krumplikat meghámozzuk, megmossuk, és nem túl vékony karikára vágjuk. Feltesszük főni annyi vízzel egy lábasban, amennyi éppen ellepi. Beletesszük a fűszereket, és addig főzzük, amíg megpuhul a krumpli, de még egyben van. Egyszer, kétszer megkeverjük.Egy evőkanál rántást keverünk bele, és ízlés szerint tejfölt. Nagyon finom fasírt mellé, de egy kis sült szalonnával is megteszi. 

4 megjegyzés:

  1. KRUMPLIT füstölt kolbásszal főzöm

    VálaszTörlés
  2. Mi is szeretjük a krumplifőzeléket, ha nem tudok mit kitalálni főzni, akkor jöhet, hisz krumpli mindig van otthon. Én egy kis ecettel szoktam még ízesíteni a végén. Úgyhogy nagyon igaz, mindenki máskép csinálja 😁.

    VálaszTörlés
  3. A facebookon is megosztottam, kaptam hideget, meleget, mert nincs rajta sok szósz. Igaz, de így is finom volt.

    VálaszTörlés