2017. szeptember 8., péntek

Idei vizes uborkáim

 Idén négy 4.5 literes üveg vizes uborkát tettem el, mert a termés többi része a Lekvárosház receptje alapján készült mint csemege uborka. Igaz, hogy forrón öntöttem rájuk a levet, és kidunsztoltam őket. (A vizest a régi recept szerint raktam el).
Csemege uborka
Nagy bátorság volt ennyit eltenni, mert eddig mindig felforrt (Más recept alapján készítettem). Most egy üveggel történt csak ez, de abba lehet, hogy elfelejtettem borként tenni. Először levittem őket a pincébe, mert ott jó hűvös volt, ott viszont a celofán kezdett el penészedni a tető alatt. Gyorsan visszahoztam őket. Néhány üveget dunszt után azonnal a kamrapolcra tettem kísérletképpen, de nem lett semmi bajuk.
A lenti három rózsaszín papírral jelölt üveghez készen vásárolt tartósítót használtam, kettő kezdett forrni, gyorsan hűtőbe tettem őket. Még éppen ehetők.
Vizes uborka
 A vizes uborkáknak IDÉN SEM LETT SEMMI BAJUK. Ez nem kovászos uborka, de az íze majdnem ugyanolyan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése