2023. augusztus 27., vasárnap

A Reformátusok Lapjában

 

Tél vége óta én írom a recepteket a Reformátusok Lapjába. Az volt a kérés, hogy lehetőleg egy leves egy főétel, egy sütemény vagy desszert és még valami más szerepeljen benne hetente váltakozva. Amikor felkértek, először néhány nap gondolkozási, imádkozási időt kértem, mert ezt túl nagy feladatnak tartottam. Már írtam egyszer hetente egy internetes oldalra, de kevesen nézték, elment tőle a kedvem. Ha igent mondok is most, akkor havonta küldeném el a recepteket egyben.-gondoltam. Ekkor jött a telefon: Nem lenne gond, ha havonta küldenéd a recepteket?- Nem, nem lenne gond! Nagy örömmel láttam hozzá, és jók a visszajelzések. Egy hölgy a szerkesztőségben mindent elkészít. Ma a férjem egy tàvolabbi városnak helyettesítette a lelkészt. A nyugdíjas kolléganő megörült nekem. A vizes uborkája már üvegben várja a karácsonyt. Soli Deo Gloria! Egyedül Istené a Dicsőség! 

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok! További sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a sok finom receptedhez és az újságban való megjelenéséhez! Csak így tovább 😊!

    VálaszTörlés
  3. Szívből gratulálok és jó munkát kívánok hozzá!

    VálaszTörlés
  4. Éva, Katalin, Zsuzsa! Köszönöm a kedves szavakat, de Istennek adok hálát azért, hogy itt megjelenhetnek a receptek.

    VálaszTörlés