2022. december 31., szombat

Boldog újévet kívánok!

 

Nagyon köszönöm, hogy ennyien olvastak ebben az évben is. Nem tudom, hogy a blog szempontjából mit hoz nekem a jövő év, de kívánok mindenkinek sok boldogságot, békességet, sikert az Úr Jézus vezetésében. 
Szilveszterkor általában sós süteményeket szoktak sütni. Ide gyűjtöttem néhányat.
A szilveszter "kötelező" kelléke még a virsli, amit sokoldalúan dolgozhatunk fel. Például rácsos sütiben. Recept és egy szép vers itt

 Most ezt a változatot ajánlom. A virslit úgy vágjuk be, mint a kovászos uborkát, csak mélyebbre, hogy nagy lyuk maradjon. Először az egyik felét vágjuk be, majd elfordítjuk 90 fokkal, és azt is bevágjuk. Kicsit átpirítjuk az egyik oldalát a serpenyőben, megfordítjuk, beleütjük a tojást, és lassú tűzön megsütjük. Valójában a kör négyszögesítésével van dolgunk. 😋




Bibliás elmélkedés: 
BÚÉK! Szoktuk még mondogatni, melyet a keresztények úgy fordítanak le, hogy 
Bízd Újra Életed Krisztusra! 
Ez nem azt jelenti, hogy újra és újra meg kell térni, mert a megtérés egyszeri. Isten Igéje meggyőz a bűnösségemről, arról, hogy eddig nélküle éltem, nem vettem figyelembe az elvárásait, a saját érdekeimet tartottam szem előtt. Hív arra, hogy forduljak el ettől az úttól, és lépjek rá Krisztus követésére. Ez mindig bűnvallást is jelent. A megtérő bűnöst Isten befogadja az országába, ez olyan, mint a születés, Isten gyermeke lesz. Nem a magunk érdeme számít, nem cselekedetek, hanem Jézus halála által kapunk új életet. Ahhoz, hogy növekedjünk a hitben, szükségünk van a Biblia olvasására, az istentiszteleteken való részvételre, imádságra, szolgálatra. Újra megtérni nem kell, de időről-időre jó áttekinteni az életünket, és Isten mércéjéhez igazodni. Ezt jelenti az, hogy "újra". Életem legszebb pillanatai közé tartozott az, amikor megtértem. Örömöt és békességet éreztem, ami máig is kitart. Kicsit megfakul, néha egészen elhalványodik, de Isten kész megújítani. 
A kedves olvasó átesett már ezen a változáson? Ha nem, Isten hívja: 
"Térj énhozzám, mert megváltottalak!"(Ézsaiás 44.22.)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes, ötletes! Kívánok én is nektek boldog, szerencsés, egészségben gazdag új esztendőt! 🍀

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ani! Egészségben, sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok Neked és kedves családodnak! 🍀

    VálaszTörlés
  3. Katalin, Gizi! Nagyon szépen köszönöm, viszont kívánom!

    VálaszTörlés