2018. január 18., csütörtök

Provance-i kacsaszárnytő

Nem is gondoltam, hogy valaha is fogom használni a provance-i fűszerkeveréket. Nem kedvelem ugyanis a levendulát az ételekben. A hentesnél viszont kacsa kiscombot láttam szárnytő álnév alatt, nagyon jó áron volt, és vettem belőle. Nosza, internet, mit lehet vele kezdeni. Lajos Marinál láttam kacsasültet, ez adta az ötletet.
Hozzávalók:
1 kg kacsaszárnytő
só, bors
1 evőkanál provance-i fűszerkeverék
olaj
1-2 lila hagyma
1 narancs
narancshéj
Elkészítés:
A húst sózzuk, borsozzuk, összekeverjük a fűszerrel, és néhány órát állni hagyjuk. Olajjal kikent tepsibe tesszük, és lefedve pároljuk egy kicsit a sütőben. Amikor levet engedett, akkor hozzáadjuk a hagymát, narancsgerezdeket, héjat, és pirosra sütjük. Krumplipürével tálaljuk.

2 megjegyzés:

  1. De finomat sütöttél, a kacsahúst én is szeretem, de mégis elég ritkán kerül az asztalunkra...
    A tőled ajándékba kapott receptmagazinból már el is készítettem az első finomságot :)
    https://katalin-konyha.blogspot.hu/2018/01/koromporkolt-es-ajandekot-kaptam-anitol.html

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tudod használni.

    VálaszTörlés