2018. április 13., péntek

Kelkáposzta főzelék fasírttal

 Minden kis tepsiben volt valami, amikor kedvet kaptam egy kis fasírthoz. Egészségesebb, ha nem zsiradékban készül, ezért gondoltam egyet, és a kis tortaformába tettem, és a sütőben sütöttem ki. Miért ne? Szép is lett meg jó is.
A főzelékhez egy nagy fej kelkáposztát leveleire szedtem, megormóztam, a leveleket kisebbre vágtam. Néhány szem krumplival, fokhagymával, köménymaggal, sóval feltettem főni. Amikor már puha volt, akkor gyengén berántottam paprikás rántással.
A fasírtba fél kg húshoz 2 tojást, 3 gerezd zúzott fokhagymát, 1 evőkanál piros paprikát, 2 szelet kenyeret, sót, borsot keverek össze.

2 megjegyzés:

  1. Ezt a párosítást mi is szeretjük! A tortafasírtot jól kitaláltad.

    VálaszTörlés
  2. Imádom a kelkáposztafőzeléket! Nekem van külön muffin formám a fasírthoz, abban sütöm legtöbbször. De ez a torta is igen mutatós szeletelve...

    VálaszTörlés