2017. december 28., csütörtök

ÜNNEPEK, JELES NAPOK! SÜSSÜNK STOLLENT KARÁCSONYRA! Összesítés

Hol vagyunk már attól, hogy egy blogkóstolóra 53-an jelentkeznek? Nyár óta el sem indulnak a játékok, úgyhogy nagyon meg voltam elégedve ezzel a négy lelkes bloggertárssal, és csodálatos süteményeikkel. 
KÖSZÖNÖM, HOGY JÁTSZOTTATOK!
Itt hirdettem meg ezt a játékot karácsonyra. A történetét is itt lehet olvasni. Német kalácsot, drezdai stollent kellett sütni. Formája a bepólyált kis Jézusra emlékeztet, ezért hagyományosan karácsonyi sütemény a németeknél. Azért mi, magyar háziasszonyok is ügyesen megoldottuk a feladatot. 
Katalin készült el először. Mondhatom gyönyörű lett a stollen. Szépen látszik a forma, a sok gyümölcs nagyszerűen mutat. 
.....
 Éva lett a következő. Nála is szépen látszik a sütemény jellegzetes alakja, nagyon kellemes hangulatot áraszt az egész kép.

.....
Teller Zsuzsa szeret kekszeket sütni. Talán ezért is választotta ezt a kis formát. Mini stollenek készültek nála. Szívesen bekapnék egyet!
.....
Horimarika túrós stollent sütött. Ez már az eredeti recept másik változata benne egy helyes marcipán rúddal. Jövőre kipróbáljuk!


3 megjegyzés:

  1. Köszi a játékot így legalább én is rászántam magam és elkészítettem ami nagyon ízlett mindenkinek!

    VálaszTörlés
  2. Én is köszönöm a játékot, tényleg kár, hogy csak ennyien jöttünk össze. De amik elkészültek, nagyon finomak lehetnek :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a játékot, én így, kevés résztvevővel is élveztem, szépek lettek a művek. 🙂

    VálaszTörlés