2017. december 21., csütörtök

Mákos beigli shake


Már megint voltunk KFC-ben, de jól megbűnhődtem a gyorséttemi kiruccanásért.  Nem tudtam kikísérletezni a csirkéjük fűszerkeverékét, pedig angol oldalakon is nézelődtem. Gondoltam, hogy megkóstolom még egyszer. Sajnos éjjel olyan rosszul lettem, hogy napokig diétázhattam utána. Nem való már nekem ez a csípős íz! Viszont megkóstoltam a mákos beigli italukat, és nagyon finomnak találtam. Így készítettem.
Hozzávalók 2 dl tejhez:
1 evőkanál darált mák-porcukor keverék 1:1 arányban
3 szem mazsola
leheletnyi reszelt citromhéj
néhány csepp méz
2-3 db vajas keksz
Elkészítés:
A mazsolát beáztatjuk egy fél órára, majd a tejhez adjuk a kekszen kívül az összes hozzávalót. Kicsit hagyjuk összeérni az ízeket. A kekszet tálalás előtt tördeljük bele.
KFC-s Fűszeres sütőtök ital recept itt:
https://korsocska.blogspot.hu/2017/11/fuszeres-sutotok-ital-2.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése