2016. június 9., csütörtök

Marchal máj 29.Blogkóstolóra


A 29. Blogkóstolónak Fűszermánia Gabi a háziasszonya. Az ő oldalát is érdemes nézegetni, mert sok finomságot főz. Sasót sorsolta ki nekem. Már akkor nézelődtem Sasónál a tepszi.hu-n amikor ő főzött tőlem. Kölcsön kenyér visszajár! Most én jövök. Sok jó receptet találtam, ezt a májat mindjárt ki is próbáltuk. Nem is bántuk meg. Nagyon finom, puha lett, a füstölt szalonna kellemesen egészíti ki a máj ízét.
Marchal máj a hivatalos neve, de én csak most tudtam meg, hogy nem sh-val kell írni. Elnevezését Marchal József (1832-1914) szakácsmesterről kapta aki III. Napóleon udvari konyháján tanult, a német császár, az orosz cár, és főhercegek konyhamestere volt (forrás: wikipédia) 
Recept:
Jó sok füstölt szalonnát kiolvasztunk, és megsütjük benne a szeletekre vágott sertésmájat. Sózni előre nem szabad, mert megkeményedik a máj. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése