2021. december 17., péntek

Nyertem!

 

Katalin blogjátékot hirdetett három hete. Ehető fenyődíszeket várt. Én két recepttel is jelentkeztem. 

ÉS NYERTEM! 

Mutatom az ajándékokat. Egy szép téli konyhai fogókesztyűt, három Katalin által készített textil szaloncukrot és egy szép képeslapot küldött nekem. Nagyon szépen köszönöm a szép ajándékokat. Az ünnepi menü készítésénél fogom felavatni a kesztyűt. 

Nagyon szeretem Katalin blogját. Hasznos recepteket és szép képeket lehet olvasni nála. Keressék fel Önök is!

Itt vannak a nevezéseim:

Rumos-diós szaloncukor

Mákos keksz fenyődísznek


4 megjegyzés:

  1. Szívből gratulálok a nyereményhez itt is!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy ilyen gyorsan megérkezett a kis csomag, és annak is örülök, hogy tetszik 😊.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok nyereményedhez amit használjál egészséggel!

    VálaszTörlés
  4. Zsuzsa, Katalin, Éva, köszönöm.

    VálaszTörlés