2021. április 7., szerda

Spenótos tészta

 

Könnyű második fogás volt egy bableves után. Már régóta készülök erre. Még a múlt szombaton megvettem a spenótot, aztán mindig csak rakosgattam a hűtőben. Végre megfőztem, de aztán mégse került az asztalra. Valahogy nem volt kedvem normál spenótot enni. Zöldcsütörtökön is mást főztem. Végül Noémi húsmentes napjára elkészült.

Hozzávalók:
fél kg friss spenót
30 dkg penne tészta
 só, bors
olaj
fokhagymakrém
2 dl főzőtejszín
2 marék reszelt sajt
Elkészítés:
A tésztát sós, olajos vízben feltesszük főni. Ha kész, összekeverjük az összeturmixolt, főtt spenóttal, a tejszínnel, a fűszerekkel és a sajt felével. Sütőtálba öntjük, és rászórjuk a sajt másik felét is. 200 fokon szép pirosra sütjük. Magában akár vacsorára is jó. Mi a csülöklében főtt bableves után ettük. 








3 megjegyzés:

  1. Finom ebédetek volt, a bablevessel együtt. Nagyon jól néz ki, guszta. Én csak főzeléket szoktam spenótból főzni, de tésztával is nagyon jó lehet.

    VálaszTörlés
  2. Próbáld ki, Katalin! Nagyon finom volt.

    VálaszTörlés
  3. Ilyesmit én is szoktam készíteni, nagyon finom. :-)

    VálaszTörlés