2018. június 24., vasárnap

Málnás-túrós krémpohár

Tavaly még csak éppen elkezdett teremni a málnás, de idén már minden nap behozok egy tálcával. Eddig csak, mint ritka kincset, egyenként eszegettük, de most már lehet nagyobbat is gondolni, bár ez a krémpohár nagyon egyszerű. Fél kg túrót összekevertem 2 dl tejjel, kis Süssina édesítővel, és botmixerrel pépesítettem. A pohárba ferdén kanalaztam a felét, és ráöntöttem a 2 dl málnával kevert másik adagot.
Már van egy hasonló krémpohár a blogon tejberizsből és erdei gyümölcsből.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet volt a pohár ferdén való megtöltése, szépet mutat. És persze nagyon finom lehetett!
    A málna nálunk is kedvenc. Régen, ameddig otthon laktam a málnát mindig a tőről leszedve ettem a kertben. Mióta "városi lettem" sajnos már ritkábban kerül az asztalunkra... :-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon drága is lett, meg alig kapható a zöldségesben.

    VálaszTörlés