2018. július 15., vasárnap

Esküvő

Férjhez ment a második lányunk. A meghívóra és közös életükhöz a következő bibliai igeverseket választották: 
"Jobban boldogul kettő, mint egy: Fáradozásuknak szép eredménye van. Mert ha elesnek, az egyik fölemeli a társát." (Prédikátor 4.9-10)
Nagyon boldogok vagyunk. Végre elkészültek az esküvői fotók.
 Gondoltam, megmutatok néhányat. A fiatalok akarták állni a költségeket, és sok szempontból számomra rendhagyó módon ünnepeltek. Nem készültek műtermi fotók, sőt a páros képeket a Hármashatár-hegyen, teljesen egyszerű környezetben készítették. 

Nem is illett volna hozzájuk egy kastély, vagy botanikus kert háttérnek. Hétköznapi bokrok között sétáltak, a föld itt-ott cserepes volt a lábuk alatt.

Távolban Budapest látképe. Semmi póz, semmi mesterkéltség. 
Vacsorára kerti mulatságot terveztek grillezéssel, salátákkal, házi szörpökkel, sörrel, borral, házi pálinkával, pogácsával. A bodzaszörpöt én készítettem. 
A fiatalok által készített bárpult raklapból.

Húsok, zöldségek a parázson.
A sütik még dobozban.


Csak egy kis zsúrtorta volt a felvágáshoz (első kép), de kitűnő cupcake-keket és nászajándékba készített macaronokat ehettünk.
A férj református lelkipásztor, a vendégek jelentős része a gyülekezeteikből jött. Jó volt látni, hogy  milyen kulturáltan szórakoztak. Senki nem volt ittas közülük, pedig tisztán itták a bort.:) 
Este megnéztük a gyerekkori képeikből készített videot, és a fiatalok táncoltak egy jót. Éjfélkor hot-doggal ütötték el az éhségüket. 
Kicsit féltem, hogy mi lesz velem 10 óra után, bírom-e a gyűrődést. Igen, hajnalig fenn tudtam maradni. Kár volt aggódni, hiszen annyiszor megtapasztaltam már, hogy Isten pontosan annyi erőt ad, amennyire szükség van. 
"Mindenre van erőm a Krisztusban, aki megerősít engem." (Filippi 4.13)

11 megjegyzés:

  1. Gratulálok ! Fiataloknak sok boldogságot kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Igazán hangulatos lehetett. Sok boldogságot a fiataloknak.

    VálaszTörlés
  3. Szép családias, meghitt esküvő lehetett. Nagyon sok boldogságot kívánok az ifjú párnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen. Reméljük, így is lesz.

      Törlés
  4. Isten kísérje őket utjuk során, csodálatos pár!

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok. Nagy öröm ez. :)
    Szerintem az ilyen szerény esküvő is Istent dicsőíti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Volt is olyan a felszolgálók között, akit annyira meghatott ez a kulturált szórakozás, hogy elindult Isten felé.

      Törlés
  6. Kicsit későn értem ide, de a jókívánságnak mindig ideje van...Gratulálok nektek, örömszülőknek! Tudom, milyen jó látni a gyerekeink boldogságát. Az ifjú párnak pedig Istentől megáldott hosszú, boldog házaséletet kívánok szeretettel! :)

    VálaszTörlés