2016. szeptember 2., péntek

Cukkini tócsni 30.Blogkóstolóra


A 30. Blogkóstolót rám bízta a Gondviselés Fűszermánia Gabin keresztül. Nagyon megtisztelőnek érzem, hogy háziasszonya lehetek. Kíváncsian várom, hogy mikor küldi már végre mindenki a vállalását, mert elég sok adósság gyűlt össze. Én már régen elkészültem, csak nem akartam "felállni" a dobogóra. Most viszont már túl vagyunk az első 6 befutón is, és örömmel jelenthetem, hogy az olimpiával ellentétben itt MINDENKI MAGYAR!:)
Palkó Dóri blogját kóstoltam. Nagyon megnyerő, fiatal kollegina nagyszerű receptekkel és elegáns képekkel. Kettőt is készítettem tőle, most a cukkini tócsniját hozom apróbb változtatásokkal.

Hozzávalók nálam:
1.5 kg cukkiniből 0.5 kg
2 nagy krumpli
hagyma
só, bors, petrezselyem zöld
2 tojás
liszt




A képen látható cukkiniből végül is csak fél kilót használtam fel, a többiből lepcsánka lett. Nagyon jó ötletnek tartom a krumplit a tócsniban, a snidlinget viszont hagymával helyettesítettem. A hozzávalókat lereszeltem, a zöldet összevágtam, és összekevertem a liszttel és a tojással meg a fűszerekkel. Kanállal kis halmokat adagoltam forró olajba, és kisütöttem. Dóri tzatzikit kínált hozzá, mi csak magában ettük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése