2024. július 12., péntek

Gombás sajtkrém

 




Nagyon megtetszett Katalin gombás sajtkréme, és el is készítettem a mai vacsorához. Csak azt sajnálom, hogy nem készítettem háromszor ennyit, mert biztos, hogy kevés lesz.

Apróbb változtatások vannak csak, de azért leírom a receptet én is.

Hozzávalók:
4 gomba )majdnem 10 dkg)
4 kocka sajt
1 evőkanál olívaolaj
fél mokkáskanál őrölt fehér bors
1 mokkáskanál szárított kakukkfű
1 teáskanál vaj
1 evőkanál füstölt sajt
csipet só

Elkészítés: A gombákat megmostam, és lereszeltem. Az olívaolajon megdinszteltem, és hozzáadtam a többi hozzávalót. A sajtot csak kisebb darabokra vágtam, ezért nem ment szét teljesen, de nem baj. Kicsit mozgalmasabb a látvány legalább. Kicsit együtt pároltam mindent. Az első szelet kenyérrel nem vártam meg azt, hogy kihűljön. Nagyon finom lett. Köszönöm, Katalin!

Imádság szárazság idejére: 

Istenünk, Mindenható jó Atyánk! 

Tudjuk, hogy a te hatalmadban van az időjárás, és úgy rendeled annak változásait, ahogy akarod. Azt is belátjuk, hogy nem törődtünk a földünkkel jó gazdaként, amint parancsoltad, hanem kihasználtuk erőforrásait, önző módon éltünk és élünk ma is, de megvan sokunkban a jó szándék arra, hogy változzunk, takarékosabban éljünk. Kérünk, hogy vedd le rólunk a kánikula ilyen nagy csapását, mert sokan már attól tartanak, hogy idén sem lesz mit aratniuk, kiszárad minden. 

Adj bölcsességet a világ vezetőinek, hogy legyenek készek ők is a változásra, ne csak a profitot nézzék, hanem gondoljanak a jövőre. 

Kérünk, hallgasd meg imádságunkat, és bocsásd meg bűneinket szent Fiadért, Jézus Krisztusért.Ámen


4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy elkészítetted, és hogy ízlett! Guszta lett, finom vacsorátok lehetett!

    VálaszTörlés
  2. Mint írom is, többet kellett volna készíteni.

    VálaszTörlés
  3. Óh, de nagyon finom lehetett! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, engem is meglepett, hogy mennyire összeillettek az ízek.

      Törlés