2019. április 21., vasárnap

Ehető húsvéti kertek. Játék összefoglaló

Hirdettem már játékot karácsonyra, vízkeresztre, nagypéntekre, húsvétra, pünkösdre. Most egy Amerikában ismert szemléltetést vártam, amelyet különösen a gyerekek szeretnek: ehető dolgokból húsvét vasárnapi szemléltetést készíteni. Sajnos csak egy játékos volt, de ennek is nagyon örültem. Nagyon szép kompozíció, hamarosan küldöm az ajándékot. Egy 2019-es naptárat és egy Vidék íze újságot.
Katalin! Köszönöm, hogy játszottál.
Az én kertem így néz ki:

2 megjegyzés:

  1. Katalinnak szívből gratulálok! Ani nagyon sajnálom hogy nem tudtam kitalálni és kivitelezni olyan ügyes dolgokat mint ez a két alkotásotok.Nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon sajnálom, hogy nem jött más játszani, pedig úgy lett volna az igazi :-(
    Kedves Ani, köszönöm a játékot, és az ajándékot is, előre is köszönöm, biztos sok érdekes dolog lesz majd benne...

    Éva, neked is köszönöm szépen a gratulációt!

    VálaszTörlés