2019. december 3., kedd

Ajándék Rendszeres olvasóknak

Anna lányom ritkította a szakácskönyv állományát, és hozzám került néhány szép, értékes darab. Karácsonyra kisorsolnám ezt a könyvet  rendszeres olvasóim között. A könyv kis méretű, de majdnem 400 oldal kiváló receptekkel és gyönyörű fényképekkel. Csak azok között fogok sorsolni, akik megjegyzésben jelzik, hogy szívesen elfogadnák. Már jártam úgy, hogy nem sikerült kapcsolatba kerülni a nyertessel. Ezt most szeretném elkerülni.
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: 
DECEMBER 14. SZOMBAT ÉJFÉL.
Ha valaki még nem rendszeres olvasó, akkor kérem, hogy regisztráljon. Ezt úgy teheti meg, hogy rákattint a kék szövegre (Rendszeres olvasás), és rákattint a  piros alapon megjelenő rendszeres olvasás szavakra. Ha ezt megtette, akkor írjon megjegyzést, és azt is, hogy milyen néven találhatom meg a rendszeres olvasók között. A nyertesnek postán küldöm el saját költségen.
Várom a jelentkezéseket!
Áldott készülődést kívánok!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves vagy Ani, hogy felajánlasz egy könyvet karácsonyra. Én szívesen elfogadnál, gondolom sokan mások is így vannak vele, hisz ki nem szeretne karcsúsodni? 😊

    VálaszTörlés
  2. Én is örülnék a könyvnek.
    Kedves ez a felajánlás!

    VálaszTörlés
  3. Én is szívesen elfogadnám, bár mostanában ritkán főzök könyvből, pedig régen én is gyűjtöttem a szakácskönyveket, de mindig van valami újdonság, amit érdemes kipróbálni.
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  4. Katalin, horimarika, Zsuzsa! Köszönöm a jelentkezést.

    VálaszTörlés
  5. Én is szívesen elfogadnám a könyvet, szuper receptek lehetnek benne. :) Kedves gesztus! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kedves felajánlás. Én is szeretnék játszani. :)

    VálaszTörlés
  7. Évi, beírtalak. Isten hozott.

    VálaszTörlés
  8. Ani, örömmel venném, ha enyém lehetne a könyv :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép ajándék!
    Örülnék ennek a könyvnek!
    Köszönjük, ezt a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  10. Szívesen jelentkezem én is Fortuna kegyeinek várományosai közé, köszönöm. :-)

    VálaszTörlés
  11. Róza, Erika, Zsuzsa, köszöntelek benneteket is.

    VálaszTörlés