2015. október 22., csütörtök

Sült zöldség teljes kiőrlésű csigatésztával


Férjem édesanyja 93 éves. Már írtam róla. Egy tojásból tésztát gyúr minden nap, és csigatésztát peder. Most eltévesztette, és a teljes kiőrlésű lisztet vette elő. Húslevesbe nem, de a sült zöldséghez teljesen megfelelő volt.
Gyakran készítem köretnek. Olajra dobom a sárgarépát, petrezselymet, karalábét, zellert összevágva karikára, a krumplit kis kockákra vágva. Víz hozzáadása nélkül sütöm a serpenyőben. Később kerül bele a borsó,  a brokkoli vagy/és a karfiol. Sóval és fehér borssal fűszerezem. Most hozzákevertem a sós vízben főtt csigatésztát.



7 megjegyzés:

  1. Újhullámosra vette a nagymama, nekem tetszik! :-) Szívesen megkóstolnám. Kincs egy ilyen dolgos nagyi! <3

    VálaszTörlés
  2. Bizony! Remélem, hogy sokáig köztünk marad.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok anyósodnak, hogy ebben a szép korban is még ilyen aktív!
    Guszta a színes zöldségekkel, és biztosan finom is!

    VálaszTörlés
  4. Amiket kérdeztél, ott válaszoltam rá, ahova írtad :-)

    VálaszTörlés
  5. Ezek szerint a szeme már nem olyan tökéletes, de a szíve a helyén van... Te meg a felhasználást illetően kellően jól ötleteltél hozzá.
    Már olyan kevesen foglalkoznak ilyesmivel. Dédnagymamámmal gyerekként sokat odaültünk így az asztalhoz, és "segítettünk" neki. Szerintem azokat az adagokat Mama csak akkor főzte meg, ha csak ketten voltak otthon Nagyapámmal. :)

    VálaszTörlés
  6. Finom is volt így együtt. Köszönöm a kedves szavakat.

    VálaszTörlés
  7. Paulának: http://korsocska.blogspot.hu/2014/09/csigateszta.html

    VálaszTörlés