2015. október 31., szombat

Színes őszi köret sütőtökből és lila krumpliból


Egy kedves blogger barátnőmtől kaptam vetni való lila krumplit. Nagyon szépen termett, bár aprók, de elég sok. Mutatós köret készült belőlük. Próbaképpen csak egy kevés.

Hozzávalók:
30 dkg zöld héjú sütőtök (Nápolyi hosszú)
20 dkg lila krumpli
1 evőkanál olívaolaj

1 teáskanál szeletekre vágott hagyma
néhány cikk paradicsompaprika

citromlé
Elkészítés:
A krumplit héjában megfőztem, és lehúztam a héját. Közben a tököt kockára vágtam, sóztam, és az olajon elkezdtem pirítani. Nem olyan édes, mint a megszokott fajták, köretbe éppen jó. Amikor majdnem puha volt, hozzáadtam a karikára, kockára vágott krumplit, kicsit együtt pirítottam, majd a hagymát és a paprikát is beleforgattam, és azonnal levettem a tűzről. Néhány csepp citromlével ízesítettem.
Hús mellé, de magában is nagyon finom.




2 megjegyzés: