2015. december 9., szerda

Mézeskalács Marti M játékára




Marti M játékára (legyunkeszsegesek.blogspot.hu) készült ez a mézeskalács. De két legyet ütöttem egy csapásra, még ha kicsit későn is, mert Éva, A takarékos konyha tulajdonosának a Szakácsmustra játékára érkezett ez a recept Buday Pétertől. Okki sütötte. Játszani nem tudtam, de megsütöttük Noémivel. Én gyúrtam, ő nyújtotta, szaggatta, sütötte.  Mi nem kentük meg semmivel. Ilyen lett.

Hozzávalók:
40 dkg liszt
20 dkg porcukor
1 teáskanál mézeskalács fűszerkeverék
1 csapott teáskanál szódabikarbóna
3 dkg margarin
3 evőkanál méz
2 tojás

Elkészítés:
A száraz hozzávalókat összekeverjük, majd összemorzsoljuk a margarinnal, és belekeverjük a tojást és a mézet is. 2 órára kellene hűtőbe tenni, de egy éjszakát állt folpackba csomagolva. 3 mm vékonyra kell nyújtani, és 180 fokos sütőben süni.

2 megjegyzés:

  1. Szépek lettek, ügyesek vagytok! Én sem szoktam megkenni a mézeseket, csak mogyorót, mazsolát, tökmagot, meg ilyen dolgokat szoktam rátenni, még sütés előtt. És én sem szoktam sok mézet beletenni, mert annál jobban keményedik utána a tésztája :-)

    VálaszTörlés
  2. Örülök hogy csak sütöttél Buday receptjéből! Nekem is tetszik ez a recept lehet hogy egy próbasütést én is csinálok.Szépek lettek!

    VálaszTörlés