2015. december 28., hétfő

Áfonyalekvár


Sedithnél láttam áfonyalekvárt, és pici változtatással követtem a receptet. Én 90 dkg-ból főztem (3 zacskó). Fagyasztottat használtam.

Hozzávalók: 
90 dkg áfonya
25 dkg cukor
1 citrom leve
1 piros tortazselé

Elkészítés: 
Az áfonyát a citromlével felforraltam, kevergettem, majd 5 perc múlva hozzáadtam a cukrot. 1 evőkanállal hagytam a zseléhez. 10 percig még főztem, Az utolsó percek előtt belekevertem a cukros tortazselét, és kész is volt. 


A csokitortából épp maradt egy csöpp szelet, ezzel kóstoltam meg. Csodás lett!

2 megjegyzés:

  1. Idén életemben először készítettem áfonyalekvárt.:)Nem valami szapora,de nagy kincs!
    Én nem tettem bele citromlevet és ez hiányzik, majd jövőre.

    VálaszTörlés
  2. Kell bele. Jó, hogy Sedith írta.

    VálaszTörlés