2024. március 23., szombat

Bécsi szelet borjúhúsból

 

Ezt a fehérpecsenyét még akkor vettem, amikor az Osso buco-hoz való húst is. Annyira fiatal volt az állat, hogy nem is tudom, hogy igazán bécsi szelet-e, mert az sokkal nagyobb szokott lenni. Bár még talán soha nem ettem, de képen már láttam. Az egész itt akkora, mint a kis vágódeszka. 
Féltenyérnyi szeletkék lettek belőle, amiket ugyanúgy készítettem el, mint a rendes rántott húst. Besóztam, lisztbe ,tojásba és zsemlemorzsába mártottam. 



Olajban kisütöttem, és krumplival, savanyúsággal ettük. Nagyon finom volt egyébként. 


Áldott ünnepi készülődést kívánok! Ne felejtsük el, hogy az ünnep nemcsak locsolkodásból áll. Sőt! Nagypénteken Krisztus halálára, vasárnap pedig a feltámadására emlékezünk. Meghalt helyettünk, miattunk, értünk, és utat nyitott nekünk a mennybe, hogy mindig Istennel legyünk a halálunk után. 
"Aki hisz Jézus Krisztusban, annak örök élete van!"
Hinni annyit jelent, mint bízni és engedelmeskedni. 

3 megjegyzés:

  1. Finom lehetett! Eredeti bécsi szeletet még én sem ettem. A savanyúságod szépen mosolyog 😊.

    VálaszTörlés
  2. Igen, egészen puha, omlós volt.

    VálaszTörlés
  3. A savanyúságot vettem, nem saját.

    VálaszTörlés