2024. június 16., vasárnap

Cukkini tócsni/lepcsánka tk liszttel

 

Szeretjük a cukkinit. Már alig vártam, hogy szabad földit kapjak a piacon. Ide gyűjtöttem a recepteket, van egy édes is. A mostani annyiban különbözik a többitől, hogy teljes kiőrlésű búzalisztet használtam. Egyébként itt van egy hasonló.

Hozzávalók:
1 kg zsenge cukkini
4 tojás
20 dkg tk búzaliszt
só, bors ízlés szerint
olaj a sütéshez


Elkészítés: A cukkini belét kivágjuk, és héjastul, nagy lyukú reszelőn lereszeljük. Sózzuk, és egy óra múlva kinyomkodjuk a levét. Hozzáadjuk a tojást, a lisztet és a borsot. Egy serpenyőbe olajat öntünk, és kanállal beleszaggatjuk a masszát. Ellapogatjuk, és közepes tűzön mindkét oldalukat pirosra sütjük. Kb 30 darab lett. Mire észbe kaptam, már csak ennyit tudtam lefényképezni. Kis fokhagymás tejföllel ettük, de köretnek is kiváló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése