2021. május 31., hétfő

Spárgaleves

 

Kislány koromban sokszor főzött anyukám. Nem emlékszem, hogy luxusnak számított volna, mint most. Majdnem 1000 ft volt egy köteg. Évente egyszer azért ki lehet bírni. Különösen úgy, hogy most két étel is készült belőle. A spárgás pitét nemrég tettem közzé. Ehhez a leveshez a spárga másik felét használtam fel. A recept azóta lapul az "asztalfiókban". A spárga főzését a piténél megleshetik. A leves pedig nagyon egyszerű. Kis olajon megpirítjuk a kockára vágott hagymákat, majd a zöldségeket is. Kis piros paprika hozzáadása után felengedjük a spárga főzővízével, és megfőzzük. Mivel a spárga már puha volt, ezért csak a végén adtam hozzá felvagdosva. Főtt árpagyöngy lett a levesbetét. 




1 megjegyzés:

  1. Guszta levest főztél, bár én még ilyet nem ettem, de ahogy olvasom, finom lehet 😊.

    VálaszTörlés