2020. december 4., péntek

Sült tök újra

 

Ebben a receptben semmi új nincs azon kívül, hogy keresztben vágtam át a tököt. Szerintem így jobban is néz ki, meg az eredeti receptben a wlogkonyhában is így szerepelt, de nem figyeltem meg rendesen. Le kellett volna kenni mézzel, de ezt kihagytam, és narancslét sem kapott, pedig jót tesz neki. Elbabráltam egy kicsit a kép beállításával, szerintem szép lett, azért teszem közzé. Ki akartam cserélni a másikat, de inkább legyen  ez egy új bejegyzés. Ízlések és sült tökök...


Azt mondják a színházi világban, ha a falon van egy puska, az előbb utóbb el fog sülni a darab alatt. Nos, ez az alma nem fog elsülni, csak megsült, és semmi más szerepe nincs, mint hogy megettük. 

A sütőtököt sűrűn beirdaltam, megkentem olajjal és rászórtam a magokat. A szokott módon 200 fokon kisütöttem. Sütőtök.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése