2020. december 15., kedd

Kókuszkocka krémpohár

 

Már van egy kókusz kocka a blogon, de a kis unokával együtt szerettem volna mártogatni, kókuszba forgatni, ezért új receptet kerestem hozzá. Kár volt. Az ismerős fiatalasszony, akitől ifihéten kaptuk a süteményt, sokkal finomabbat készített, mint a népszerű blogger. A tésztára még rá lehet fogni, hogy nem voltam elég ügyes, de a krémet nem lehetne elrontani. Az állaga sem volt megfelelő, és nagyon édesnek találtam. A kislány nem jött, úgyhogy megettük magában a tésztát, és készítettem néhány krémpoharat az alapanyagokból. Receptet nem írok, nemcsak azért, mert nem voltam vele megelégedve, hanem azért sem, mert meg kellene említeni a forrást, és nem akarom égetni. A krém mennyisége sem lett volna elegendő a sütihez, úgy hogy nem értem a dolgot. Mindegy. Élvezettel fényképeztem, és remélem, azért adok egy kis ötletet a száraz sütemények felhasználásához. Van, ahol mézeskalács marad, van, ahol linzer vagy más. Alul tészta, rá egy kis csokikrém, kókuszreszelék, és újra, amíg megtelik a pohár. Étkezéskor kicsit össze kell keverni. 

Nagyon jó adventi naptárat készített a Keresztény Önkéntesek Szövetsége az Ifjúságért és Gyermekekért Egyesület. (KÖSZI). Kicsit későn vettem észre, de azért érdemes bekapcsolódni. Katt a kék szövegre. 

2 megjegyzés:

  1. Ránézesre nagyon finomnak tűnik, szerintem az is volt 😀. A bosszúsagok mellett azért mégis egy guszta és ízletes poharas desszert kerekedett ki belőle 😁.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. Sovány vigasz, de vigasz.

    VálaszTörlés