2019. június 13., csütörtök

Ebéd a szabadban

Végre újra együtt a család! - gondoltam, de sajnos most a fiú betegedett le. Karácsony óta nem tudjuk összegyűjteni őket, és ez a továbbiakban, ahogy bővül a család, még nehezebb lesz. 
Azt írtam egyszer, hogy nem értem, miért kinn főzőcskéznek az emberek ilyen melegben. , amikor a hűvös szobában is lehetnének. Változtattam a nézeteimen. A sütögetés nagyon jól sikerült.
Férjem volt a szakács. 
Recept:
Pulykacombot pácolt be sóval, borssal, fokhagyma-és vöröshagymakrémmel. Egy tálban öntött rá olajat, és két napig hagyta a hűtőben. A szokásos módon grillen megsütötte. Vettünk hozzá a hentesnél grillkolbászt és micset. Grillsajtot és cukkinit is, de elfelejtettem elővenni. Amikor az egyik családtag meghallotta, hogy van mics, akkor kérte hozzá az ajvárt is, ahelyett, hogy a grillsajtot hiányolta volna. Ajvár nem volt. Majd legközelebb. 
Apró krumplikat sütöttem a tűzhelyen, sült zöldség is készült. Juci lányom pedig egy nagyon finom sós zsemlét hozott. Noémi almásat sütött, és készült egy erdei gyümölcsös túrótorta is. Hoztak még salátákatés  kész teát is. A recepteket hamarosan hozom. 





1 megjegyzés:

  1. Sok finomságot ettetek! Jók is ezek a családi összejöveteleket, főleg ha a szabadban lehet eltölteni :)

    VálaszTörlés