2016. március 3., csütörtök

Hajdinakrém leves


Eredetileg ezt a képet akartam feltenni a nagypénteki receptkérőre, de aztán rájöttem, hogy pirosat nem alkalmazhatunk ezen a napon. Messze még az ünnep, nem álltam rá.
Így másnap egy kis maradékkal új képet készítettem. A reszelt zöldség nagyon megkönnyíti a főzést. Mindenkinek ajánlom, hogy készítsen. 
A recept egyszerű.
2 dl főtt hajdinát kb 2 evőkanál reszelt leveszöldséggel megfőzünk, 1 evőkanál rántással elkeverjük, majd kis hűtés után szétturmixoljuk. Pirított kenyérkockákkal kínáljuk. A főtt hajdina múlt hétről maradt mártásos hús mellől.

Pépesítés előtt


3 megjegyzés:

  1. Hajdinát nem ettem még, de finom lehet, hisz olyan gusztusosan tálaltad :-)
    Szép a tálkád, nekem is van hasonló :-)

    VálaszTörlés
  2. Finomnak hangzik, különleges. :-)

    VálaszTörlés
  3. Jó, hogy más is próbálkozik a hajdinával. :) Levesnek még nem is ettem, majd kipróbáljuk.

    VálaszTörlés