2021. március 22., hétfő

Gombakrém leves


     Férjemmel szeretjük a gombát, most egy krémleves készült belőle, mert Évi viszont nem szereti darabosan.

Hozzávalók:
fél kg gomba
1 vöröshagyma
olaj
tejföl
só, bors
2 evőkanál kuszkusz

Elkészítés:
A felkockázott hagymát megpirítottam egy kis olajon, majd a tisztított, szeletelt gombát is. Sóztam, borsoztam, felengedtem kétszeres mennyiségű vízzel. Amikor megfőtt, egy evőkanál tejfölt adtam hozzá, és botmixerrel pépesítettem. Két evőkanál kuszkusszal még egyszer feltettem főni. Rottyant egyet, és kész. Egy fej gombát meghagytam, megpirítottam, és az lett a feltét.


4 megjegyzés:

  1. A gombát mi is szeretjük, finom lehetett ez a krémes leves!

    VálaszTörlés
  2. Imádom a gombát én is, finomnak hangzik ez a leves.

    VálaszTörlés
  3. Finom is, csak kicsit bonyolultabb s passzírozás miatt.

    VálaszTörlés