2020. január 2., csütörtök

Mustáros tarja újévre


Ezt a mustáros sertésszeletet már régebben készítettem, de pont jó erre az alkalomra.
Hozzávalók:
6 szelet tarja
zsír
2-3 vöröshagyma
mustár
só, bors
vörösbor
Elkészítés:
Egy nagy tepsit kizsírozunk, és a fűszerezett, mustárral megkent húsokat beletesszük. Körészórjuk a szeletekre vágott vöröshagymát, meglocsoljuk egy kis borral, és 200 fokra előmelegített sütőben szép pirosra sütjük. A vége felé dobhatunk rá egy kis krumplit is.





Füle Lajos: ÚJJÁTEHET
Gond, pénz, siker, volt is, nem is.
Újul az év...Újulsz te is?
Kívánod-e? ISTEN veled!
Ő téged is újjátehet.

4 megjegyzés:

  1. Bár már torkig vagyok hússal és bármiféle ennivalóval, most jó nagyokat nyeltem, amikor megláttam. :) Hiába, a klasszikus ízeket semmilyen új irányzat, ízvilág nem tudja felülírni. :)
    Puszillak, és áldásokban gazdag, boldog új évet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen. Mindig túltoljuk az ünnepeket. Én se kívánok semmit most. Neked is áldott újévet.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom lehetett! A tarja az egyik legfinomabb része a "malackáknak", én is szeretek belőle sütni 😊

    VálaszTörlés