2016. február 5., péntek

ÜNNEPEK, JELES NAPOK. Ételek jelmezben Játék eredményhirdetése


Katalin, Csilla és Zsuzsa sütijei

Megszületett a végeredmény. Azt hittem, hogy sokkal többen játszanak majd, mert nagyon könnyűnek gondoltam a feladatot. Nem baj, majd legközelebb.
Katalin volt az első, aki beküldte ezt az édes répatortát. Ő szerényen csak szeletnek nevezte el, de mi sejtjük, hogy az egyszerű külső alatt...


Második játékosunk, Csilla. Állatkái átmelegítették a szívemet különösen azért, mert a kislánya készítette a díszítést. Ezért őt különdíjjal jutalmazom, ha a címét megküldi.

Zsuzsa három jelmezes ételt is küldött. Egyik finomabb lehet, mint a másik. Fel is kutattam az elsőt a blogjában. Ámulat!
Mákos guba és változatai:


A sorsoláshoz a random.org-ot hívtam segítségül:. A nyertes, mint látható: Katalin. A címed megvan, küldöm a nyereményt hamarosan. 


6 megjegyzés:

  1. Nyertesnek gratulálok! Először én is gondoltam hogy valamit készítek, de nem jött össze sajnos!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Ani, nagyon örülök, hogy ismét mellém szegődött a szerencse :-)
    A többieknek is gratulálok, mindegyik jelmez nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Éva! Nagyon vártam a jelentkezésedet. Majd legközelebb.
    Örülök, hogy örülsz, Katalin.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönom a lehetőséget!
    Klassz kis játék volt.Ötletes játékokat találsz ki nekem az előző is nagyon tetszett sajnos arra nem tudtam küldeni de a mostani összejött:)

    VálaszTörlés