2015. augusztus 5., szerda

Linkajánló - Saját bloglista

Linkajánlót készítek. Szeretném kérni, hogy akiknél fenn van a linkem, azok dobjanak egy megjegyzést, vagy írjanak, bár többnyire érzékelem az irányítóközpontban. Ha valaki erre fel szeretne engem is ajánlani, akkor is jelezze, legyen szíves, hogy senki se maradjon ki. 
Köszönöm.
Levendulás, rózsaszirmos csoki

Róza kérdésére módosítottam a címet. Egy olyan listát szeretnék összeállítani, és közzétenni a blogom oldalsávjában, amelyen az általam ajánlott blogcímek vannak.

6 megjegyzés:

  1. Ani, ne haragudjál, itt arról van szó, hogy pl. nálam kint van a blogod a kedvenceim között és ha rá kattintunk, ide jutunk?
    Még nem találkoztam ilyennel, hogy linkajánló....:(

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a jelzést, kiegészítettem a bejegyzést. Nálad Saját bloglista néven fut a dolog. Másnál is, csak nem néztem meg.

    VálaszTörlés
  3. Szia Ani! Nekem is van ilyen a jobb oldali sávomban, és én még az elején átírtam a saját bloglista megnevezést "Akiket szívesen olvasok" címre. Szerintem ez az elnevezés jobban fedi a valós tartalmát, mert hát tényleg szívesen olvasom őket :-)
    Te is kint vagy ezen nálam, és ha engem is kiteszel nálad, annak örülnék :-)

    VálaszTörlés
  4. Akkor rendben van, köszönöm Ani!:) Szerepelsz nálam. Én is örömmel venném, ha kitennél a listádon:)

    VálaszTörlés
  5. csatlakozom az előttem jelentkezőkhöz!
    -Köszönöm az újságot megkaptam amit küldtél ! Este olvasgattam szép álmom volt köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. A sorba felveszlek téged is, ha végre elkészítem.

      Törlés