2015. április 26., vasárnap

Lusta asszony csirkesültje




Biztos mindenkinek van ilyen bedobálós receptje, amit időszűkére tartogat. Mi nagyon szeretjük is.
Hozzávalók:
1 egész csirke húsosabb részei feldarabolva
fél liter rizs
90 dkg vegyes zöldség, itt mexikói
só, bors, olaj (sajt)
1 liter víz
Egy nagy tepsit kiolajoztam, rásimítottam a rizst, arra a zöldséget, és megsóztam, borsoztam, majd ráöntöttem a vizet. A besózott csirkedarabokat is elhelyeztem a tepsiben. Alufóliával fedve előmelegített sütőbe toltam. Amikor rotyogni kezdett, akkor kis lángra váltottam, fél óra múlva pedig levettem a fóliát, és készre sütöttem. Akkor jó, amikor a rizs már puha. Néha kicsit odapirítom az alját, úgy is finom. A férjem különösen szereti úgy. Lehet sajtot is szórni rá a vége felé.
Nagyon finom lesz a rizs ebben az összeállításban, és azért is szeretem, mert egyszerre készül a hús a körettel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése