2014. június 7., szombat

Pünkösdre





Aki olvassa a blogot, tudja, hogy meg szoktam emlékezni az ünnepekről. Most is terveztem, hogy valami különlegeset főzök pünkösdre, de lebetegedtem. Alig vonszoltam magam a héten, a galambsültből nem lett semmi. 
Miért akartam galambot sütni, amikor a tanítványokra a Szent Lélek lángnyelvek alakjában szállt le? Azért, mert Jézusra galamb képében szállt a Szent Lélek a megkeresztelésekor. A galamb ismert keresztyén jelkép.
Végül is csak egy igeverset küldök a kedves olvasóknak, amely a konyha ajtaján található:


"AZ ISTENNEK SZERELME 
KITÖLTETETT A MI SZÍVÜNKBE
 A SZENT LÉLEK ÁLTAL, AKI ADATOTT NÉKÜNK."
(RÓMAI LEVÉL 5.5)

Kívánom a kedves Önöknek, hogy igaz legyen rájuk nézve ez az igevers. Térjenek meg, és higgyenek az evangéliumnak. Ez után kapjuk a Szent Lelket.
xxx
Egy írás a pünkösdről a honlapomról: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése