2022. április 7., csütörtök

Tojáslikőr receptet keresünk. Játék!

 

Biztos más családokban is az a szokás húsvétkor, hogy a kisgyerekekkel hímes tojást keresnek az udvaron. Nálunk még most sem halt ki teljesen a szokás, de most nem tojás-, hanem tojáslikőr keresésére hívom a kedves bloggertársakat. Sógornőmtől kaptuk ezt az üveg tojáslikőrt, de mire felocsúdtam, hogy elkérjem a receptet, már elmentek gyógykezelésre. Nem baj. Keressük együtt a receptet! Ha valakinek van, bátran ossza meg velünk. Nem baj, ha már közzétette a blogján, újra lehet osztani, csak említse meg, hogy ebben a játékban játszik a kedves bloggertárs. 

Határidő: április 13. éjfél. 

Egy eredeti fényképet szeretnék kérni az agostonneani(kukac)gmail(pont)com címre.

Jutalom egy 1500 ft-os vásárlási utalvány lesz annak, akit kisorsolok.

Már éppen el lehet készíteni húsvétra, bár jót tesz a likőrnek egy kis állás, de így is finom annak, aki szereti. 

Sütünk, főzünk, készülődünk, de ne felejtsük el a húsvét keresztény jelentését sem: nagypénteken emlékezünk arról, hogy Krisztus meghalt a mi bűneinkért, ezzel utat nyitott nekünk a mennybe, vasárnap pedig feltámadt, és él, innen tudhatjuk, hogy a bűneink meg vannak bocsátva. 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet ez a játék, a tojáslikőr finom, biztos sokan szeretik is. Nagyon szép üveggel kaptatok, biztos finom, ízletes. Megpróbálok részt venni benne...
    Köszi szépen a játékot, és minden mást is 😄😊.

    VálaszTörlés
  2. Az üveget majd vissza kell adni, de én is vissza szoktam kérni az unokahúgoktól, amikor kifogyott a vizes uborka, amit készíteni szoktam nekik. Szóval jössz játszani?

    VálaszTörlés
  3. Jó kis játékot találtál ki! Még eddig nem készítettem, pedig sokszor olvastam már a receptjét.

    VálaszTörlés
  4. Már el is készültem 😃:
    https://katalin-konyha.blogspot.com/2022/04/tojaslikor-es-belole-tojaslikoros.html

    VálaszTörlés
  5. Nekem van egy jól bevállt, egyszerű receptem hozom is majd neked/nektek! 😉

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszönöm, Zsuzsa! Várjuk.

    VálaszTörlés