2018. január 30., kedd

Kőrözött

Még lehet nevezni a petrezselyem hajtatási versenyre. Kiírás itt. Február 24-én zárom, nem 14-én, mint először hibásan írtam. Hajrá petrezselymek!
Más.
Mindig tanul az ember! Megettem már a kenyerem javát (hogy stílszerű legyek), de csak most tudtam meg, hogy a körözött juhtúróból készül. Persze azért még nem kezdtem el abból készíteni, de tettem hozzá egy keveset. A puliszkába is finom, jót tett a kőrözöttnek is. Csak ajánlani tudom így, vegyesen. 
A tehéntúró saját készítés, receptje itt olvasható.
Hozzávalók:
fél kg tehéntúró
10 dkg juhtúró
2 kis hagyma
1 mokkáskanál kömény
1 ek őrölt piros paprika
savó
Elkészítés:
A hagymát apróra vágjuk, és összes hozzávalóval simára keverjük. A savó vagy tejföl csak akkor kell, ha száraznak találnánk.Ha nagyon simára szeretnénk, akkor botmixerrel is besegíthetünk. 


4 megjegyzés:

  1. Ismét finomat készítettél :-) Általában én is vegyesen, tehén és juh túróból szoktam csinálni, és vajat is teszek bele, és ha kicsit sűrű az egész, akkor egy-két kiskanál tejfölt is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnéztem a kőrözöttedet, nagyon szépen tálaltad. A fűszerezés is tetszik.

      Törlés
  2. Nekem a tehéntúrós jobban ízlik, de férjuram inkább juh túróval szereti. Jó hogy hosszabbítottál a határidőn mert az én petrezselymem igencsak alszik:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom, nálad van férj kedvére és magam kedvére is. Mindkettő nagyszerű lehet.

      Törlés