2021. szeptember 3., péntek

Zsebes hús

 




Már nem is tudom, hogy mióta őrizgetem ezeket a képeket. Mindig elmarad a közlésük. Most döntöttem: mehetnek. 
Hozzávalók:
karajszeletek
füstölt szalonnaszeletek
fokhagyma
só, bors
Elkészítés:
A húst vastagabb szeletekre vágjuk, és óvatosan zsebet vágunk beléjük. Kívül-belül megsózzuk, borsozzuk, egy-egy zúzott fokhagyma gerezddel és egy-egy szelet kisütött szalonnaszelettel töltjük meg őket. A szalonna zsírjában sütjük ki, és krumplival, savanyúsággal tálaljuk.
Bibliás elmélkedés:
Gondolkodtam, hogy mit írjak. A zsebről kellene? Nem volt gondolat a recepttel kapcsolatban. Aztán megláttam a polcon ezt a szép könyvecskét, és gondoltam, hogy idézek innen. Az a címe, hogy A szeretet ajándéka.  Olyan szép gondolatokat tartalmaz!
Ha szeretsz,
más szemmel nézel a világra;
nagylelkű leszel, megbocsátó,
jószívű, pedig korábban esetleg
kemény és rideg voltál.
Az emberek óhatatlanul is hasonlóan
viszonyulnak majd hozzád,
a hamarosan abban a szeretetteljes
világban élsz, amit te magad
teremtettél. 
(Anthony de Mollo)
....
Csak akkor tudunk kitartóan szeretni, 
ha úgy döntünk, hogy jobban
szeretjük az embereket,
mint megérdemlik. 
(Gary Chapman)
.......
 A szeretet cselekvő törődés annak
az életével és fejlődésével,
akit vagy amit szeretünk.
(Erich Fromm)
......
Az embereket csak szeretve 
lehet jobbá tenni.
(Böjte Csaba)
......
Meg vagyok győződve, hogy 
sem halál, sem élet, sem
angyalok, sem fejedelmek,
sem jelenvalók, sem magasság,
sem mélység, sem semmiféle
más teremtmény nem választhat el
minket az Isten szeretetétől,
amely megjelent Jézus Krisztusban,
a mi Urunkban.
(Pál apostol. Rómaiakhoz írt levél 8.38-39) Biblia)
szeretjük

1 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, és finom is lehetett! Már hallottam róla, de még nem sikerült elkészíteni 😊.

    VálaszTörlés