2020. május 19., kedd

Sült cékla köret



Mindig keresek valami újdonságot köret ügyben, hogy csökkentsem a szénhidrát bevitelt. Nemcsak a férjem miatt. Én sem akarok hízni. Várandósan kb 20 kg jött föl mindegyik gyerekkel. Aztán szoptatás után szépen le is hullottak. Kivéve a hetediket. Akkor is elkezdtem a fogyókúrát, két kiló jött le hetente, de az orvos azt mondta, hogy sok. Akkor visszavettem az ütemből, és ott meg is állt. 65 kilónál. Aztán a klimax-szal felszaladt 75-re, és nem akart apadni. Most is ennyi vagyok, bár közben volt egy ki jojó is. Mindegy, ennyi. Már megbarátkoztam vele, inkább az aránytalanság zavar. Na, szóval együnk sok zöldséget, és kóstoljuk meg a céklát sütve! Már van egy hasonló recept a blogon, de az sütőben készült. Ez nekem jobban ízlett. Hamarabb is kész.

Hozzávalók:
5 nagy cékla
olívaolaj
mokkáskanál 
-bors
-citrombors
-őrölt kömény
rozmaringág
lila hagyma
citromlé
Elkészítés:
Az olajon elkezdjük sütni a hámozott, kockára vágott céklát. Közben fűszerezzük sóval, borssal, köménnyel, citromborssal. Rádobjuk a rozmaring leveleit is. Amikor kezd puhulni, hozzá keverjük a hagymát, és készre sütjük. Végül ízesítjük citromlével.









1 megjegyzés: